23 Eki 2008

ara vermek

geçenlerde bir arkadaşımın blogda hiç yeni yazın yok demesiyle hatırladım, sanırım epey kopmuşum burdan.. uzun ve sıkıcı bir yolculuk, ardından adaptasyon süreci ve alışır mıyım alışamaz mıyım tribi, bir yandan da hasta olduğum için tamamen uzak kalmışım.. aslında yazacak o kadar şey var ki, yavaş yavaş aktarıcam buraya..

adaptasyon süreci başarılı bir şekilde ilerliyor sanırm, ufak tefek şeyler haricinde gayet iyiyim.. öncelikle yurt benim için yeni bir kavram, hiçbir deneyimim yoktu bu konuda, gecenin bir yarısı koridorda sesler duyduğumda şüpheli bir şekilde neler olduğunu anlamaya çalışmak bir yandan da uykunun kaçmamasını sağlamak garip.. yemekhane kavramı da ilginç.. bu kadar bol yeşilliğin içinde neden sürekli hayvansal gıdalar tükettiğimizi anlayabilmiş değilim.. neyse ki deniz ürünleri de bol, ağırlıklı olarak onlarla beslenmeye çalışıyorum..

master programına gelince bu kadar yoğun olacağını tahmin etmezdim, bir anda kendimi deli gibi koşturur ve ders çalışır halde buldum.. günü gününe ders çalışmak her ne kadar benim için pek uygun olmasa da burda başka bir çarem olmadığını gördüm.. işin en eğlenceli yanı sürekli parti olması, her akşam bir eğlence..

sanırım partiye geç kalıyorum, it's time to go!!


Hiç yorum yok: