30 Eyl 2008

karaoke

doğum gününü karaoke barda kutlamak nasıl olur, sıkılan olur mu diye düşünürken artık karaoke bardan çıkmaz oldum.. sanırım o gece miladım oldu. genelde filmlerde görür, özenir ve bir gün bende karaoke yapıyım derdim ama bu kadarını tahmin etmezdim. sesim gayet kötü aslında, bu bet sesimle nasıl gaza gelip şarkı söylüyorum ki ben? alkolün etkisi tabi ki yadsınamaz ama ortamda bulunan insanlar samimi arkadaşlarınızsa hiç bir şey yadırganmıyor.

şimdi ne zaman karaokeye gidelim diye plan yapar oldum.. cuma akşamı arkadaşlarımla yine karaoke barda olcam sanırım.. gitmeden bir de pazartesi akşamı hoşça kal derim, sonrasında bakalım artık anca yılbaşında geldiğimde.. o zaman da hala karaokeye takılan bir gençlik bulabilirsem..

evet evet daha hoşça kal partisi yapılcak di mi karaoke barda?

Hiç yorum yok: